Regim de slabit Nicoletei Luciu

Regim de slabit Nicoletei Luciu
Nicoleta Luciu, dupa ce a nascut prima data, a slabit 3o kg in 45 de zile.
Iata planul "dietei-minune":
Ingrediente:
300 g de legume
100 g de carne slaba de pui
7 mere
2 batoane nutritive cu fibre
Compotul de merese prepara astfel: in 2 litri de apa, se pun 7 mere taiate cubulete sau felii. Compozitia se fierbe, pina cind merele se înmoaie putin. Aceasta cantitate de compot trebuie bauta de-a lungul zilei.
ATENTIE NU SE PUNE ZAHAR SAU INDULCITOR



Supa de pui: .se face din ciocanele de pui sau pulpe superioare,fara piele,(eu folosesc pulpe de curcan deoarece carnea de curcan nu contine colesterol) la care se adauga telina, ardei, gogosar(daca avem), morcovi. fara - cartofi,orez sau fidea,( nu fierb legumele intregi , le tai foarte marunt la robot. carnea o curat de pe oase si o tai cuuilete mici). Supa se poate consuma calda sau rece.Bine ar fi sa nu puneti sare ci sa condimentati cu piper.
REGIMUL DETALIAT:
Dimineata, pe stomacul gol, se bea o cana mare de compot de mere.
Dupa doua ore, daca îti este foame, bea inca 300 ml de compot de mere.
La prinz, se maninca o portie de supa de pui, in care sa fie si o bucata de carne.
In cursul dupa amiezei si seara, se consuma, de asemenea, supa de pui.
De-a lungul zilei, beti si compotul ramas.
Ora ultimei mese nu conteaza ! Dar nu uita niciodata ca cina trebuie sa o iei cu 3 ore inainte de a merge la culcare !
In fiecare zi, trebuie sa maninci si 2 batoane nutritive cu fibre.(astea le folosesc cand si cand pentru ca nu imi place gustul indulcitorului, folosesc ceai antiadipos)
PIINEA SI DULCIURILE SINT INTERZISE ! mie imi prieste acest regim. am reusit in 3 saptamani sa dau jos 6 kg, bineinteles si putin sport. eu am bicicleta ergonomica.
Nicoleta Luciu ,dupa ce a nascut, a slabit 3o kg in 45 de zile
 
.